خیریه دکتر مصطفی نراقی

معرفی فعالیت‌های خیریه دکتر نراقی

نویسنده :

خیریه نراقی

تاریخ انتشار :

April 6, 2024

Introducing Dr. Mostafa Naraghi’s Charity and nahaleh naraqi

نگاهی به فعالیت‌های خیریه دکتر مصطفی نراقی

خیریه دکتر مصطفی نراقی (بنیان‌گذار شرکت اکتوورکو) با بیش از 25 سال فعالیت در زمینه رفع نیازهای زندگی، آموزشی و محیط زیست، امروز بیش از گذشته متعهد به ایجاد تأثیر مثبت و بهبود کیفیت زندگی جامعه پیرامون خود است.

فعالیت‌های ما شامل ارائه کمک‌های مالی، اجتماعی و روانی، ارائه خدمات بهداشتی، تأسیس مدارس و دانشگاه برای رسیدن به هدف متعالی عدالت آموزشی است.

در این  ویدئوی کوتاه به معرفی فعالیت‌های خیریه دکتر نراقی و معرفی مؤسسان محترم می‌پردازیم.

۱. خانم فروردین طاهباز نراقی – بنیان‌گذار:

خانم فروردین طاهباز نراقی در سال 1377 خیریه دکتر نراقی را با تعهد عمیق به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت به اقشار ضعیف جامعه بنا نهادند.

۲. نهاله نراقی – عضو هیئت مدیره و مدیر برنامه‌ها:

نهاله نراقی با تجربیات شخصی و ایده‌های نوآورانه خود، به مبارزه با فقر، نیل به عدالت آموزشی و رفع نیازمندی‌های اجتماعی می‌پردازد. او با تجربیات فراوان در زمینه کار خیر، فعالیت‌های خیریه دکتر نراقی را برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کند تا روز به روز افراد بیشتری را تحت پوشش مؤسسه خیریه دکتر نراقی قرار دهد.

نقل قول از نهاله نراقی:

” تعهد به عدالت، پویایی و تغییر اجتماعی ارزش‌های اخلاقی مؤسسه خیریه دکتر نراقی است. با هم به‌سوی یک آینده‌ای با فرصت‌های برابر برای رشد و تکامل و عاری از تبعیض آموزشی، اجتماعی و فرهنگی، پیش می‌رویم.”

نهاله نراقی عضو هیئت مدیره خیریه دکتر نراقی

برای تماشای یک فیلم کوتاه از خلاصه تلاش‌های این مجموعه در رفع نیازهای زندگی، آموزشی و محیط زیستی نشان می‌دهد، روی لینک زیر کلیک کنید.